måndag 13 augusti 2012

Gnäll

Jag är grinig så här kommer gnäll:

Mitt usb-minne, med senaste versionen av min text, är spårlöst borta. Visserligen tror jag att jag har den senaste versionen på webmailen. Men ändå. Borta och det är jäääädrigt irriterande.

Jag har suttit och sparat ändringar som inte sparats (dummajävlaskitWord) (eller möjligtvis dummajävlamig).

Min bärbara dator uppdaterades precis och nu känner jag inte igen Safari riktigt. Ok, inga större ändringar, men små och väldigt irriterande. Jag vill ha det som det brukar. Tant blir förvirrad över att inte känna igen sig i gamla invanda saker se.

Cornflakeskakan som äldsta bakat är jättegod, men fastnar i pappret! Jag får således inte i mig all kaka. Om jag inte vill ha i mig papper.

Och så slutligen, och det som stör mig mest. Min text suger kloakråtta. Jo, så är det. Och det jag tyckte var bra (bra?) igår var fel. Jag var trött eller hög eller bara trög. Jag kan inte skriva. Jag är kass.

Men kanske att humöret blir bättre om jag tar en tredje kaka...?
        .

1 kommentar:

  1. Det tror jag inte ett ögonblick på. Och hur som helst är det ju det redigeringen är till för, bl a. Att skriva om de där partierna man inte är så nöjd med så att de passar in med resten. :) så deppa inte, få får till det 100% rätt med en gång.

    SvaraRadera