torsdag 30 augusti 2012

Hopp om ... ja, livet

I takt med att solen kommer höjs humöret.

Fast det var lite bättre redan innan. Tack chokladen! Jag har skrivit en del. Har dock ingen ordning på antalet ord längre, och det känns rätt bra. Jag tror - och hoppas - att jag tänker kvalitet och inte kvantitet nu.

Idag har ännu mer text gått hädan, och faktiskt så raderade jag en del också, och tänkte för mig själv att om jag någonsin mot förmodan kommer sakna texten så får jag väl skriva om den då. Men det mesta är sparat i annat dokument. Just in case.

Ju mer jag skriver desto mindre blir kvar och det är lite knäckande. Men jag tror ändå att det blir bra, texten känns på det hela taget lite bättre nu och jag tröstar mig med att det som inte försvinner nu skulle ändå göra det längre fram.
       .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar