torsdag 9 augusti 2012

Snart hopp om livet

I morgon kommer den här meningslöshetskänslan att vara borta, liksom dödströttheten. När jag vaknar i morgon bitti kommer inte världen att snurra, huvudet dunka och illamåendet vara överhängande - jag kommer må bra och jag kommer vara evigt tacksam och lycklig!

Det som fick mig att till slut gå upp i förmiddags var att jag behövde tvätta lakan. De som skule med till Småland i morgon. Nu ska de inte dit, men det visste jag inte i morse. Sonen "vägrar" åka med och yngsta dottern är så trött på alla mygg och jag förstår henne - hennes ben är helt fläckiga av alla sönderkliade myggbett. Stackarn.

Så jag bestämde mig för att stanna hemma med barnen. Vi ska ändå dit om ett par veckor igen. När det är rally i byn!
             .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar