torsdag 16 augusti 2012

Sol idag igen!

När jag hjälpte maken att fylla bilen med alla kassar med återvinningsgrejer för en stund sen var det redan skönt ute. Blir nog en härlig dag. Jag är så glad att jag är ledig den här veckan! (Och precis nu säger de på radion att det ska komma in moln framåt kvällen - jag som ska träffa en kompis och sitta och dricka vin. Blir till att ta med varm tröja eller jacka och halsduk och tjocka sockar.)

Just nu är det bara lilltjejen och jag hemma. Lilltjejen som inte alls är så liten längre. Elva år och rätt lång. Vi ska äta lite frukost. Jag kanske tar och gör äggröra. Och så ska jag ha en kopp svart kaffe. Testar just nu (sen ett tag tillbaka) Gevalias ekologiska. Ibland mellanrost och ibland mörkrost. Gillar dem båda. Men har fortfarande inte hittar Det Rätta Kaffet. Tror att man får leta någon annanstans än ICA då.

Godaste kaffet drack jag ändå Här, på en väldigt mysig veranda i otroligt mysiga och härliga Summerfield, Greensboro, North Carolina. Jag vill dit igen.
       .

2 kommentarer:

  1. Ååååhhh... Nu längtar jag tillbaka, och längtar efter er! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jessica: Samma här!!! Kram <3

    SvaraRadera