söndag 30 september 2012

Hejdå september

Och hejdå helgen.

Nu återstår bara att plocka fram det jag ska ha med mig i morgon när jag börjar jobba jättejättetidigt (kvart över sju är jättejättetidigt) och sen borsta tänderna och krypa ner i sängen.

Jag har skrivit en del idag, samt återanvänt en del av det jag tog bort ur texten i somras. Hurra för det! I morgon kanske jag orkar skriva en stund, jag slutar ju trots allt tidigt.

Just nu är inte arbetslusten skyhög. Men det har den aldrig varit en sen söndag.

Mot sängen! Men inte läsa - dels har jag inte bestämt vilken bok jag ska börja med, dels kan jag inte börja läsa när jag måste sova för jag kan aldrig lägga från mig en bra bok.

Och ja just det. En powerwalk med min syster blev det också i eftermiddags, skönt och välbehövligt. Men nu: sova, i rena lakan! (åh herregud så skönt! Både sova och rena lakan.)
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar