tisdag 4 september 2012

Jösses

Hela dagen har jag hållit till i arbetsrummet och skrivit och REDIGERAT.

Jag måste slå mig själv på fingrarna nu och låta texten vara, men jag hittade ETT FEL, som bara var tvunget att ändras på. Annars skulle det ligga och gnaga och gnaga.

Jag är inte jättebra på att hålla ordning på mina karaktärer och vem som gör vad och när ... Hm.

Men nu tror jag att det är ordning på torpet och att alla stycken ligger i rätt ordning. Det känns som att jag kan släppa den biten nu. Och ta resten vid själva redigeringen, den som kommer sen när texten är färdig - INTE NU.

Så.

Nu ska jag lugna ner mig lite. Inte skriva något mer idag. I morgon tar jag nya tag.
    .

5 kommentarer:

  1. Det känns som att du fått upp farten igen? Riktigt bra jobbat, snart kan du börja med redigeringen =)

    SvaraRadera
  2. Kul att det går så bra! Sa vi bokmässan 2013?

    SvaraRadera
  3. Kati: Tack! Känner mig lite nöjd.

    Andra intryck: Just nu går det bra, men det är en bit kvar...

    Nilla: Ja, det sa vi väl?

    Venus: Bra, då är jag i gott sällskap! :)

    SvaraRadera