söndag 2 september 2012

Ny dag, nygamla krämpor

Nerven är fortfarande i kläm i skuldran och strålar otäckt ut genom armen till fingrarna. Och idag var även känningen i hälsenan tillbaka. Så inte välkommen.

I andra foten var jag stel i hålfoten. Haltade omkring den första kvarten.

Nu funderar jag på att jag lägga ut en annons på Blocket, eller om jag ska låta bli. Är inte jättesugen på att ha främmande människor ringande ... men jag vill ju bli av med grejer! Men får det inte att funka. Får ringa Blocket-proffset och fråga, så fort hon har vaknat.


Nu behöver jag nog kaffe tror jag.

Edit: Jag behövde skaffa ett konto på Blocket för att kunna lägga upp annons. Jag hade laddat ner appen till telefonen och trodde i min enfald att det bara var att lägga upp en annons där. Att skaffa konto på Blocket gick jättelätt och nu väntar min annons på att bli godkänd!
.

5 kommentarer:

  1. Jag lägger inte ut mitt telefonnummer, bara mail, så behöver man förhoppningsvis bara prata med den som hör av sig först. Smart va?

    SvaraRadera
  2. Har jag missat något? Vad ska du sälja?

    SvaraRadera
  3. Åsa: Åh, så borde jag gjort. Undrar om jag kan ändra?

    Kati: Jag ska sälja en Tivoli Audio klockradio.

    SvaraRadera
  4. Du kan nog låta bli att skriva ut ditt telefonnummer och i stället be spekulanter att maila dig, det har jag hört flera som gjort och det verkar funka bra!
    Lycka till!
    Agneta

    SvaraRadera
  5. Håller me dig, inte kul och få hem främmande människor, hoppas du blir av me allt fort.
    Kram

    SvaraRadera