lördag 8 september 2012

Och sådärja en gång till

Nu haver jag kutat runt på elljusspår och skogsstigar en stund. 25 minuter lång stund. Och det kändes som att jag sprang rätt snabbt idag. Inte hela tiden dock. I en uppförsbacke går jag, och då stannar jag klockan, på ett annat ställe fick jag stanna och stå helt still för att jag var så trött. Passade på att stretcha vaderna och hälsenorna också.

Men i övrigt så gick det rätt fort. Helst de sista tre-fyrahundra metrarna. Då spurtade jag nästan. Åtminstone kändes det så.

Nu har jag hällt i mig vatten och stretchat och nu ska jag snart in i duschen.

Därefter ska jag iväg och titta på dotterns fotbollsmatch och ikväll blir det kräftskiva! Åh vad kul det ska bli. Synd att jag inte är det minsta sugen på skaldjur. Just nu vill jag bara ha choklad. Och chips. Och lägga mig i soffan. Men nej. Något sådant blir det inte. Ladda Agneta, ladda!
.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar