lördag 15 september 2012

Soooooova

Herregud vad trött jag är. Förkylningen och att jag la mig lite för sent igår sätter sina spår.
Dessutom var det upp före sju i morse. Suck.

I morgon har sonen cup igen och ska upp tidigt. Dock inte lika tidigt som i morse, men nästan. Jag ska snart gå och lägga mig. Ska bara vänta på att barnen går med på att lägga sig. Fem över halv nio en lördagkväll är inte okej enligt dem. Jag får ta och tvätta ansiktet och borsta tänderna och byta till pyjamas och morgonrock, sen kan det nog vara dags.

Lilleman köper nog att gå och lägga sig strax efter nio när han ska spela en massa matcher i morgon. Hoppas jag. Äldsta kan ligga och titta på film i sin säng och yngsta dottern går gärna och lägger sig och sover på kvällen.

   .

1 kommentar:

  1. Förkylnig tar på krafterna, krya på dig nu!!
    Hoppas du vaknar pigg i morgon!
    Sov gott!

    SvaraRadera