fredag 26 oktober 2012

Hemma

Efter en tur förbi McDonalds för att snabbt få i oss mat (eh...) är jag nu hemma i soffan.

Maken är i Småland, äldsta dottern är hos kompis och småpluttarna (elvaåringarna) ligger i sin säng respektive makens säng (alltså får jag mysigt sällskap i natt. Hoppas hon inte sparkar mig eller ligger och låter som hon ibland gör, för då går jag upp och tar hennes säng!)

Jag köpte ljus på Ullared. Massor. Och två stycken enkilosvikter. Eller hantlar snarare. Ska börja träna upp mina armar, underarmarna i första hand. Förebygga tennisarm och så.

Lite annat krafs blev det också, men inte en enda fryspåse! Bra, för jag har fortfarande kvar från förra gången jag var där, för ... flera år sen.

Men en sak är säker, nästa gång - om det blir någon nästa gång - ska jag inte, jag upprepar: INTE åka dit ett par månader före jul. Vansinne.

Och om alla fördomar och förutfattade meningar om vissa människor kom på kant? Nej, tvärtom.
 .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar