fredag 12 oktober 2012

Lunch

Nu får jag ge mig.

Det kommer inte fler ord nu. Jag måste ta paus, äta lite och låta nya idéer komma.


Det killar lite i min hals igen. I onsdags var den lite svullen och sårig och jag kände mig hängig. Igår mådde jag nästan helt bra men idag börjar det kännas igen. Jag som ska iväg ikväll ... ska jag bli tvungen att stanna hemma? Vill inte sitta och andas halsbaciller på folk ...

Kanske går det över om jag äter lite och sen går ut i växthuset. Växthusluft kan ha en helande och läkande effekt. Vädringsfönstret är öppet, det är ljuvligt där inne nu!
.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha ett växthus. Kanske kanske kanske blir det ett på Gläntan så småningom.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. hoppas halontet försvann så du kom dig iväg :)

    SvaraRadera