söndag 11 november 2012

Alltså

Ibland bloggar jag i tankarna och då hänger inte fingrarna med. Jag hann inte ut och springa tidigare idag. Men jag hade behövt. Har nästan fått mig ett bryt ikväll. Mitt humör, mina tankar, känslor, drömmar...

Säger som min yngsta: Mamma. Jag vet inte!

Och det är inte som svar på någon fråga, bara ett påstående. I know the feeling, darling! I know the feeling. Eller som Winnerbäck sjunger: Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.

I morgon måste jag ta tag i mig själv. Igen. På allvar. Igen.

Eller så behöver jag bara sova. Jag börjar med det.

4 kommentarer:

  1. Sova brukar vara bra för att få ordning på virriga känslor och tankar. Hoppas det klarnat lite nu...

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kommer ut på en runda idag, det brukar lösa många problem och ger dig förhoppningsvis inspiration att sätta dig vid datorn.

    SvaraRadera