torsdag 15 november 2012

Jag såg inte Matchen

Men jag förstod av Facebook och Twitter att Zlatan regerade.

Som tur var spreds hans cykelmål på nätet rätt snabbt, det var snyggt. Faktiskt så himla snyggt att jag önskar att jag vore Zlatan idag. Är lite avundsjuk på honom idag. Tänk att få vakna med den känslan i kroppen, som måste infinna sig efter gårdagens match. Fyra mål på raken, varav en bicycletas. Sååå fantastiskt häftigt mål!

Fram tills igår har jag inte förstått varför en spark fått ett så konstigt namn! Bicycletas. (Erkänner nu att namnet inte är så konstigt egentligen. Inte när man ser sparken.) (Första gången jag hörde ordet trodde jag att det var en person.)

Idag är jag ledig, i morgon också. Har lite att fixa med och stå i. Först: kaffe!
.

3 kommentarer:

  1. Såg inte heller matchen men det var ett fantastiskt mål!
    Du får ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  2. Såg den och jag skrek rakt ut!

    SvaraRadera
  3. Jobbade igår och såg inte heller matchen, men man har ju hört nu!
    Vill också se målen!!!

    SvaraRadera