söndag 18 november 2012

Meningslöshet

Jag vill bara att den här dagen ska ta slut. I morgon ska jag vara ledig och få lite ordning på mitt liv. Eller bara ta det lugnt.

Jag tror att det är dags för lite chips och dip nu. Först hänga tvätten och sen sätta mig i soffan igen och môla.

Var på match förut. Dotterns lag fick storstryk. Men jag fick frisk luft. Och komma hem till soffan igen! Halleluja!

Tur att jag hade så himla roligt igår, då känns det helt klart värt att ha en meningslös dag.
.

3 kommentarer:

  1. Nu blir det soffan för mig med!

    SvaraRadera
  2. Va gott med chips dagen efter :)

    Ligg på soffan och slappa nu!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har verkligen haft en lat dag idag också! Men kom i alla fall ut på en promenad.. i det kompakta mörkret! Suck!

    SvaraRadera