tisdag 6 november 2012

Oj

Efter att jag sprungit blev det en stunds styrketräning med kroppen som redskap.
Och nu är jag trött, jättetrött, helst i låren. Träningsvärken kommer inte vara nådig.

Situps, upphopp, benböj, stretch, plankan i ungefär tjugo sekunder (den är ju såååå tråkig). Lite underarmscurl (tror jag det kallas) för att bygga upp styrkan i handleder och armar. Bättre sent än aldrig, hoppas jag.

Nu ska jag traska ner till äldsta dotterns skola för att lära mig om hållbar utveckling. Eller något.
.

5 kommentarer:

  1. Bra träning!!
    Skönt när de känns :)

    Hållbar utveckling? hoppas de är bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra jobbat! Hoppas det känns bättre i armarna (fast nu kanske smärtan är utbytt mot träningsvärk =) )

    SvaraRadera
  3. Hållbar utveckling i informationsform på skolor är... låt mig säga det så här:
    Det är inte det roligaste jag vet.

    SvaraRadera