söndag 16 december 2012

Det töar

Vi har ett par plusgrader och gråväder. Så himla tråkigt.
Det enda positiva är att om det blir barmark kan jag börja powerwalka och springa igen.

Idag är lite av en tröttdag. Jag har sovit dåligt pga diverse alkoholhaltiga drycker. Blir så trött på mig själv som verkligen inte kan säga "Nej, tack, jag ska inte ha mer vin nu" när klockan är mycket och jag redan fått i mig en del. Men när det är trevligt och alla är glada vill man liksom bara fortsätta ha kul och mysigt!

Men jag mår bra idag, trots att jag drack för lite vatten och var hungrig när jag la mig. Det här med nattamat är verkligen ingen dum idé. Den godaste sådan är att göra en god kräft- eller räkröra och rulla in i parmaskinka. Så hima gott! Och gud vad jag blev hungrig nu igen.

Strax ska vi åka till Frölunda Torg, tjejerna och jag. Maken ska träffa en kompis och hjälpa honom med något. Under tiden ska vi shoppa och försöka att inte vilja slå ner alla som är där och skapar trängsel. Jag ska lämna tillbaka några gardiner också - kommer tjäna tusen spänn på det! Härligt!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar