fredag 21 december 2012

Jag kan vara klar

med julklapparna. Men det kan lika gärna vara så att jag glömt någon, eller några. Jag har en känsla av att jag kan ha glömt några. Eller så är det bara så himla ovant att vara färdig flera dagar innan julafton!
Heja mig!

Att jag missade ett trappsteg när jag gick med brickan för att slänga skräpet efter att vi ätit, och tog ett fruktansvärt fult felsteg och nästan ramlade omkull ... och sen höll på att kissa ner mig för att jag skrattade så mycket ... herregud vad jag hade velat se mig själv! Eller ännu hellre någon annan ...
.

2 kommentarer:

  1. Måste erkänna att jag också hade velat se det ;) Tur att du inte gjorde illa dig!

    SvaraRadera
  2. Jag var klar men det blev två paket till. Så kul att köpa klappar, men nu får det räcka.
    Kramen

    SvaraRadera