fredag 26 april 2013

Ledig fredag *klapp klapp klapp*

Jag älskar att vara ledig på fredagar, de blir extra sköna och fina då, fredagarna.

Än har jag inte hört något från de ställen jag sökt på, och det känns väl sådär ... Snart är det nog dags att ladda om, börja gilla läget igen och göra det bästa av det. (Och det är inte illa det jag har, visst, lite jobbigt i öronen efter några timmar på dagis ... men det är i alla fall ett helt okej jobb! Och även om det inte blir mycket pengar så är det bättre än inget.) Men innan jag vet att det är helt kört på de andra ställena fortsätter jag att hoppas!

Får jag ett nytt jobb ska jag börja lägga undan pengar till någon trevlig liten resa. Eller två. Vill gärna resa med familjen igen också. Och så ska sis och jag iväg till någon trevlig storstad, bara hon och jag.
_

1 kommentar: