tisdag 30 april 2013

Njaa

Trött i vanlig ordning men orkat sitta i soffan och titta på Mot alla odds, lite nyheter och så matchen mellan Real Madrid och Dortsmund (tror jag de heter). Brydde mig inte jättemycket men maken hade handlat sallad som jag åt i soffan och sen orkade jag inte resa mig. Inte för att jag blev så mätt av salladen, utan mer av slapphet.

Hade ett missat samtal på min mobil tidigare idag ... visste varifrån det var och förväntade mig ett samtal under eftermiddagen, men det kom aldrig! Gaaaaah! Nu får jag vänta till på torsdag. Men konstigt nog känns det helt okej.

På torsdag vill jag helst inte gå till jobbet, aka the pesthärd. Usch.

Men jag försöker att inte tänka på det nu, i morgon blir det kanske fint väder och HEJ TRÄDGÅRD OCH VÄXTHUS säger jag då! Kanske lite skriva också förstås. (Börjar bli lite kul och spännande med skrivandet igen och det känns så bra!)
.

1 kommentar: