måndag 1 april 2013

Sådärja


Det gick bra att köra bil i stadstrafik. Det var inte många bilar ute idag. Det vara bara vid ett ställe som jag höll på att köra galet, men jag styrde upp det i sista sekund!

Parkeringen gick också bra. Det var bara en förare i en annan bil som tittade lite konstigt när jag körde ett litet extravarv för att komma rätt hitta en bra ruta.

Presenterna till systersonen som fyller år i morgon liksom ett par presenter till ena blivande tolvåringen. Men de fyller inte förrän på torsdag och tills dess är det stora ocaner av tid. Bra! Mindre glad kommer jag vara på mig själv när jag måste åka till Allum för att panikhandla det sista.

En snabblunch på Burger King blev det.

En trevlig fika blev det också ... så skönt att bara sitta och prata och umgås ... slippa bära på kassar och påsar.

Sen åkte vi hem. Tjejerna tröttnade tidigare än jag trodde - kors i taket.

Nu ska jag försöka skriva lite.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar