torsdag 13 juni 2013

Shortsen

De försvunna shortsen som jag letat efter lite varstans låg ... eh, överst i garderoben.

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förut: börjat med de allra tråkigaste att-göra-sysslorna först! I vanliga fall brukar jag skjuta på dem så mycket att jag till slut inte gör dem alls. Så först tömde jag kylen på äckligheter och sen skurade jag toaletterna och vattnade. Nu ska jag strax gå ut i växthuset.

Sparar det bästa till sist!

En sak som jag helt struntar i är att checka in on line. Jag orkar inte. Risk finns att det blir fel också. Och så behöver jag prata med någon om bagageutcheckning under resans gång. (Fy fasen vad jag inte orkar flyga utan min man just nu - jag vill inte ha allt ansvar för att allt blir rätt och ihågkommet! Jag vill bli omhändertagen och slappna av.)

När det är över ska jag andas ut ordentligt och bara koppla av. Om det inte kommer vara försent då och migränen är ett faktum. Fucktum.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar