måndag 5 augusti 2013

Duscha? Eller låta bli?

Borde spara på armhelvetet och ge tusan i att blogga. Men ... Måste berätta att jag lever.

Duscha är såååååååååå tråkigt. Tråkigt hemma, men ännu värre borta.

Luktar inte hallon nu men ooooorkar inte. Vill inte heller. I morgon åker vi hem. Jag kan lukta lite småunket ett dygn till.

Hoppas vi slipper påhälsning i natt. Av FLADDERMÖSS! Jo. Inomhus. Tre stycken i två omgångar. Gissa om jag vill hem!?!

Mer om allt inom ett par dagar. Tills dess njuter jag av livet! (Om jag förtränger vad som kan komma inflygandes i huset - trots att det är stängt överallt!!! De bor under yttertaket, vi hörde dem igår, men huset är extratätat! Inte tillräckligt dock ... Huuuuu.)

Men förutom det är tillvaron nästan magisk.

3 kommentarer:

  1. Men gud, innomhus???
    Jag hade nog brytit ihop helt.

    SvaraRadera
  2. Oh, fladdermöss, dom kan man vara utan, i vårt riktigt gamla hus hade vi sådana ibland på övervåningen och det var en historia för sig.....
    Agneta kram

    SvaraRadera