onsdag 28 augusti 2013

Fortfarande beige

För ett antal år sen var jag i Köpenhamn med mina tjejkompisar. Vi var på restaurang och skulle beställa mat och dryck. Alla fick beställa utom jag. Jag syntes och hördes av någon anledning inte! Detta hade mina vänner väldigt roligt åt i många år och gjorde narr av mig ... "jaså, är du med, jag såg dig inte" och så vidare.

Nej, de gjorde inte narr! Jag skrattade åt det lika mycket som de gjorde! Kanske inte just vid tillfället, där på restaurangen, men i efterhand.

Ikväll kände jag att jag var lite beige igen. Min bror fyller år idag och ställde till med kalas. Mor, far, bror, svägerska, moster och morbror var där. INGEN AV DEM SÅG ATT JAG VAR KORTHÅRIG! vilket jag inte var senast de såg mig.

Min syster och svåger var också med ikväll, men de har sett mig i min nya, korta frisyr. Måste nog åka hem till mina föräldrar och skälla lite på dem någon dag.
.


2 kommentarer:

  1. Sånt kan göra en galen!!! Men du, nu vill iaf jag hemskt gärna se bild på den nya frisyren. :))

    SvaraRadera
  2. Visst är det märkligt när det kostar så oerhört mkt pengar:)

    SvaraRadera