söndag 25 augusti 2013

Jag har kört fast

Igår passerade jag 60'. Det gick så bra, det flöt på och orden bara sprutade. Nu är det stopp. Jag är vid ett läge där det liksom inte händer så mycket ... det behöver inte hända så mycket heller, det funkar bra att bara guppa omkring. Så vad i hela friden ska jag skriva då? Det är ju inte kul att läsa hur de lullar omkring.

Jag tar det med ro. Blir det inget skrivet så blir det en vilodag. Det behövs också. Helst eftersom vi var borta igår kväll. Blev bjudna på mat, vin, drink och ännu mer vin. Jag har lite ont i huvudet idag.

Igår eftermiddag var min bror med familj här och fikade. Hans dotter är ett halvår och helt bedårande. Idag skiner solen och jag har en omgång tvätt i maskinen som snart är klar och ska hängas ut.

Nu var det nog slut på intressantheterna.
:

1 kommentar:

  1. ja, det är den ständiga frågan, hehe. Pepp pepp, du kommer säkert på något.

    SvaraRadera