lördag 28 september 2013

Jag har hoppat, och klippt lugg

Hur man nu klipper lugg när man egentligen är korthårig. Hursom, med en sax för att jämna till flikarna och en plattång har jag nu en helt okej lugg.

Vad gäller hoppandet så har jag mailat min text till tre testläsare. Väljer att inte tänka så mycket mer på det just nu.

Jag har ytterligare ett par som jag får lov att skicka till, om jag vill (läs vågar) men det gör jag kanske efter nästa redigeringsvända. Vill inte bränna alla kort redan nu.


Ibland undrar jag om jag är klok som skickar iväg en text i ett så råskrivet skick. Det är som att tigga om att bli huggen med trubbigt föremål på fotknölarna. Aj! Men jag tror att jag lär mig något av det också. Att våga ta kritik. För får jag inte kritik i detta skede är det något som är fel. Dessutom behöver jag hjälp att strukturera storyn, mina idéer och min fantasi. Skrev jag förresten att jag tvivlar på om skrivande är min grej?
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar