måndag 16 september 2013

Måndagsledig

Det är skönt att vara ledig men när jag varit hemma från jobbet en vecka börjar det krypa i kroppen. Skulle behöva träna! Tur att jag bokat mig på ett utomhuspass i kväll. En tjej har lite workout/crossfit-träning i sin trädgård. Himla trevligt! Vansinnigt jobbigt.

Redan i förrgår förstod jag att det var träning jag saknade - var så full av överskottsenergi som liksom sätter sig på humöret och gör mig lättretlig och sur. Men springa vågade jag inte. Hade precis blivit kvitt förkylningen och visste inte om ... äh, jag var lat. Skyllde mest på förkylningen.

Nya tag ikväll.

Eventuellt kommer jag börja smygläsa mitt manus idag. På skärm. Bara läsa. För att sen bilda mig en uppfattning om vad som behöver göras vid redigeringen.

Blir trött bara jag tänker på det. Men också förväntansfull, nästan lite pirrig i magen. Och så blir jag såklart lite nervös. Men vad sjutton! Skärp mig nu. Kan inte gå och vara rädd för allt hela tiden. Jävla mes.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar