måndag 7 oktober 2013

Lite (?) måndagsjobb ...

Jösses vad de två och en halv timmarna räckte! Det var en ny vikarie där idag och så var det jag, som visserligen inte är helt ny för barnen men ändå är lite halvny. They went crazy!

Jag fick ta till fulrösten ett par gånger för att få dem att lyssna. Det gick bra, men vi var helt utmattade både vikarien och jag.

Bäst var komplimangen jag fick av ett av go-ungarna på "min" avdelning: Vad fin du blev fröken!

Kanske syftade han på att håret var ovanligt slätkammat? Jag vet inte och det spelar ingen roll för jag blev jätteglad oavsett vad han menade. Gullungen.

Sen ville systersonen helt plötsligt kramas! Trodde jag. Han ville ha en anledning att kittlas! Något min son lärt honom att han ska göra. Hrmf. (Tänker inte tala om för systersonen att hans kittlande inte var i närheten av hans kusins hemska kittlande ... det blev en liten mysig kramstund!)
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar