lördag 2 november 2013

Är inte i balans

Något är fel någonstans. Jag är i en nedåtgående spiral och orkar inte ta hand om mig själv, det gör att jag blir trött och slö och orkar ännu mindre.

Allt känns tråkigt.

Det känns som en bakvänd PMS. Tre dagar lycka och resten vill-döda-någon-eller-slå-ihjäl-hela-världen-humör.

Känns inte helt balanserat.

Det värsta är att jag inom en halvtimme väntar trevligt besök. Men vill inte ha besök. Vill inte le, prata och vara trevlig. Vill bara gråtskrika och kasta saker. Alternativt sova tills jag har en bättre dag.
:

3 kommentarer:

  1. Tänker på dig, hoppas det vänder snart.

    SvaraRadera
  2. Låter inget vidare. Hoppas du känner dig bättre snart.

    SvaraRadera
  3. Andra intryck: Tack. Hoppas jag också.

    Kati: Idag känns lite lite bättre, men det är tack vare ledig måndag i morgon. Sen drar det säkert igång igen.

    SvaraRadera