måndag 25 november 2013

Okej *tar ett djupt andetag*

Har bestämt mig för att börja redigera från början igen. Har ingen aning om det är rätt eller fel, om man "ska" göra så eller om man "ska" ta de andra bitarna först.

Hur ska jag veta? Ingen kommer ju med ett facit och talar om vad som är rätt och fel. Kanske för att det inte finns något rätt eller fel … jag får helt enkelt komma fram till vad som är rätt för mig.

Hade varit skönt att få ett facit. Eller en bruksanvisning. I detta fallet skulle jag gladeligen läsa bruksanvisningen faktiskt.

Börja om från början, börja om på nytt ... *nynnar*
.

2 kommentarer:

  1. Jag har ingen aning, gör det som känns roligast/lättast. Någonstans måste man ju börja =)

    SvaraRadera
  2. Andra intryck: Gick på magkänslan och började om från början. Känns hyfsat bra och roligt, än så länge.

    SvaraRadera