söndag 24 november 2013

Solen skiner

Det är det enda positiva idag. Det, och att jag inte är sämre (tröttare och mer bakis) än vad jag är.

Jag tillåter mig inte att känna efter heller, för om jag gjorde det skulle jag falla ihop av trötthet. Om 40 minuter ska jag på lunch. Köra bil (i detta trötta skick) till okänt ställe, och hitta parkeringsyta … Hatar det. Jag oroar mig verkligen för hur jag ska få plats med min bil. Funderar på att komma en kvart för tidigt bara för att vara säker på att 1) hitta och 2) få plats. Men då får jag förmodligen vänta tills alla andra åkt hem innan jag själv kan backa ut min bil. Eller be de andra flytta sina bilar när jag vill åka hem.

Det som är än värre än att hitta ledig parkering är att backa ut därifrån sen.

Ja, vi pratar någons privata garageuppfart här. Och ja, jag är nervös för sådana parkeringar också.


När jag blir rik ska jag anställa mig en privatchaufför.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar