måndag 4 november 2013

Veckan börjar med träningsvärk

Skön träningsvärk i armhålorna (eller bröstmuskeln är det väl snarare), låren, magen och kanske även i skulderpartierna.

Har mailat förskolechefen en fundering och ett förslag angående onsdagar. Hoppas att hon går på mitt förslag. Det är nämligen det bästa för verksamheten. Och för mig. Men jag vill att hon ska nappa på förslaget för verksamhetens skull. För ett speciellt barns skull.

Idag skriver jag. Och mår bättre än på flera dagar. Tack vare träningen igår, tror jag. (Och kanske också det faktum att jag kommit på att jag inte längre behöver jobba hela onsdagar!) (Det här med jobb alltså …)

Hur som helst. Jag skriver på manus 3 medan jag väntar på utlåtande från två testläsare. (*gulp*)

Tänkte hinna/orka/vilja greja med foton också. Och måla lite i olja. För visst är väl en ledig dag evighetslång?
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar