tisdag 28 januari 2014

Ibland så ...

Jag vet inte jag … att få kritik är inget jag har ont av. Inte heller idag, men det finns saker med det hela som stör mig, men vad det är och vilka saker kan jag inte gå in på. Behöver bara få tala om för omvärlden att jag känner mig lite störd just nu! Och ännu mer störande är det att jag inte kan gå närmare in på det …

Det var visserligen ingen kritik, men jag vet inte vad jag ska kalla det.

Nu ska jag stoppa i mig något litet som höjer energinivån en stund, sen ska jag fortsätta redigera. Den senaste veckan har det blivit lite drygt … nej, jag vet inte, men det blir några hundra vid varje tillfälle. Även om tillfällena inte är så frekvent förekommande just för tillfället.

Gud ett sådant meningslöst inägg.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar