onsdag 22 januari 2014

Onsdag - mellanpass

Kvart i åtta till fyra. Betyder att jag får både frukost, lunch och mellanmål på jobbet. Idag har jag dessutom fått en kopp kaffe ute på gården. Busigt kanske, men jo vi hade fullt fokus på barnen och deras tappade vantar. Nobelpriset till den som kan tillverka vantar som inte ramlar av så fort barnen rör sig!

I morgon och på fredag har jag det sena passet. Nio till halv sex. Kunde fått det tidiga passet på fredag, men valde det senare. Dels får jag sovmorgon, dels fler timmar. Och min kollega ville gärna sluta tidigt, så alla är nöjda!

Något annat av värde finns det nog inte att säga. Jag ska snart äta flottig pizza till middag och sen får det bli en promenad. Och tidigt i säng så att jag orkar vara pigg på jobbet i morgon.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar