torsdag 13 februari 2014

Magen är bättre

Idag blev det ett pass på drygt en timme och tjugo minuter, i strålande sol, gnistrande snö och ca fem minusgrader - helt underbart.

Dessutom kändes kroppen pigg och hyfsat starkt. Åtminstone ville jag inte skrika svordomar och könsord, som jag ville i förrgår … herregud. Men då var magen fortfarande öm och dum.

Idag har jag mått helt bra. Lite magknip ibland och väldigt gasig, men hellre det än att det krampar och sen inte händer något. Eller så blir det sprutlakering. Den offentliga toaletten i lördags … kris och panik och ett fruktansvärt vidrigt utrymme. Orkar knappt tänka på det!


Idag går mina tankar till en kompis som förlorat både sin pappa och bror på väldigt kort tid. Hon befinner sig långt bort från sin mamma just nu och jag lider väldigt mycket med henne. Livet är orättvist och oberäkneligt! Ta vara på varandra!
.

1 kommentar: