tisdag 13 maj 2014

Okej, idag då?

Det blev inte jättemycket nya tag igår … Men jag fixade med mina foton och det känns bra. De ska läggas ut för visning någonstans på internet. Först tänkte jag att en sida på Facebook kanske inte är så dumt, men sen googlade jag lite. Facebook äger rättigheterna till bilderna som läggs ut där.

Det får nog bli en slags hemsida via Wordpress. Men innan jag gör något mer med bilderna ska jag redigera. Helst innan det är dags att cykla till frisören. (Testar en ny billig frisör idag, det kan sluta precis hur som helst. Men jag får lov att tvätta håret hemma om jag vill! Det har inget med att jag sparar 15:- att göra - jag avskyr att få håret tvättat av andra! Och sen den gången vatten faktiskt rann nerför halsen på mig och alla mina farhågor besannades så är det något jag helst av allt undviker.) Men pillandet i håret kan ingen misslyckas med och oh gud vad jag längtar efter lite skönt pill i mitt hår.

Sov till tjugo över åtta idag, sovmorgon idag igen alltså! Halleluja! Men så har jag legat vaken en del i natt också … mindre skönt.

Kaffe - check.
Tvätt igång - check.

Då kör vi igång med redigeringen.
.

1 kommentar: