tisdag 13 maj 2014

Sådärja 600 ord

Inte jättemycket att yvas över, men bättre än inget och en bra början på dagen. Nu blir det frukost och sen ska jag försöka att komma ihåg att hänga tvätten.

Sen ska jag duscha, tvätta håret och ge mig ut i ösregnet. Can't wait! Får kanske plasta in mig själv i gummistövlar och regnställ. Huvudsaken är att håret är rent och inte behöver tvättas på plats.

Herregud! Jag ska bli klippt! Längtar.

Såg mig själv i många olika frisyrer igår när jag gick igenom foton. För många år sen hade jag riktigt långt hår! (Med mina mått mätt.) Och på vissa kort var det riktigt fint! Helst när det var nyfärgat och plattat. På de flesta andra hade jag dålig hårdag. Och uppsatt i tofs eller knut. Så där kul …
.

1 kommentar:

  1. 600 ord var jättebra start på dagen! Förhoppningsvis hinner du skriva 600 till :)

    SvaraRadera