söndag 22 februari 2015

Jobbelijobba!

Hm. Det här att vd:n går via min man för att kolla om jag kan jobba … tror jag måste bli bättre på att lämna mina kontaktuppgifter! (Inför förra veckans jobb fick receptionisten gå via maken också, men hon bad i alla fall om mitt nummer!) Man kan säga att jag har den där Gode Mannen som jag ibland säger att jag behöver och vill ha. Någon som liksom sköter mitt liv …

Hur som helst. Jag ska jobba måndag till onsdag och jag är välkommen redan vid halv nio i morgon om jag vill äta god frukost och umgås lite med de andra på morgonen. Det ska jag försöka satsa på. Himla trevligt.

Hade ändå ingen större lust att börja redigera i morgon. Jobba däremot, det känner jag för!


2 kommentarer:

  1. Kul att din man får svara för dig!!! Praktiskt och så slipper man bestämma själv. Det är himla bra tycker jag det verkar som! Kul är det att dom vill ha dig mer, eller hur!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trivs så himla bra med att jobba där! Trevlig miljö och perfekta arbetstider för mig! Hoppas att de inser snart att de faktiskt behöver mig på deltid mer eller mindre hela våren!
      Kram!

      Radera