onsdag 1 april 2015

Åh, energin!

Hela dagen har jag haft fullt upp. Bland annat med att titta på flera reklamfilmer och skrivit ner dialogen  i ett dokument (som ska skickas för översättning). Så himla roligt! Och så har jag fått korrläsa andra dokument - och fått näst intill fria händer vad det gäller att fixa till texten (inom vissa gränser förstås) - så himla roligt!

Jag tror att jag är ganska bra på att hitta fel i texter, och plocka bort småord som vi gärna slänger oss med i svenskan, utan att tänka på det. Jag gör det själv till exempel! (men det är alltid lättare att granska andra än sig själv.M

Efter jobbet träffade jag en kompis för ett par glas vin och en massa prat. Så himla trevligt och mysigt! Vi babblar på. Vi låter munnarna gå utan att tänka så himla mycket efter … vansinnigt skönt! Helst som vi båda vet var vi har varandra. Nu får det inte gå flera veckor tills vi ses nästa gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar