söndag 7 juni 2015

Lite piggare idag

I fredags var vi bortbjudna, maken och jag. Himla trevligt med god mat och rosé i stora mängder. Men värst av allt: kom i säng strax före tre på natten. Ouff. Men det får det vara värt ibland. Vi hade väldigt roligt och trevligt.

Igår var jag fruktansvärt trött hela dagen och det blev bara lite långsamt pillande i trädgården och växthuset, och på kvällen somnade jag i soffan flera gånger innan jag till slut gick och la mig i sängen.

Idag vaknade jag klockan sju och kände mig ungefär som vanligt. Lyckades slumra till i kanske en halvtimme innan jag gick upp.

Nu sitter jag i favoritstolen med en kopp kaffe och laddar inför dagen. Tvättmaskinen är igång, ett träningspass är bokat i eftermiddag och jag har tänkt ägna en stor del av dagen åt att skriva på mitt manus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar