måndag 8 juni 2015

Perfekt ledig dag

Började dagen med att skriva minst 880 ord. (Egentligen betydligt mer eftersom jag även raderat ett större stycke.)

Efter det har jag varit i trädgården och grejat, och tro det eller ej men solen skiner! Visst, det är lite stackmoln men överlag är det soligt. Jättehärligt!

Nu har jag ätit lunch (tackochlov för rester!) och ska alldeles strax ut och plantera fler växter.

I kväll blir det en benpass.

(Det enda som fattas är ett besked från förlag.) (Men det är väl att önska för mycket …)


2 kommentarer:

  1. Härligt med en ledig dag. Jag har lagt upp studentinlägget på FB oxå så om du vill dela kan du göra det därifrån

    SvaraRadera
  2. Rester är toppen på lediga dagar eftersom man oftast inte har tid att laga mat då!! Och nej - jag är inte ironisk!

    SvaraRadera