tisdag 9 juni 2015

Sol en ledig dag!

Himlen är klarblå och det finns hopp om en skön ledig dag!

Jag har sovit uselt i natt, men det tänker jag strunta i. Inte heller ska jag gräva och kratta en massa, som jag gjorde igår. Mina armar och rygg är trötta och jag har lite träningsvärk också. Nöjde mig inte med att bara greja i trädgården igår, jag körde dessutom ett ben- och armpass på kvällen. Gud vad trött och matt jag var efter det.

Så idag blir det lite omplantering av plantor och växter, och så blir det sitta på olika platser på altanen och i växthuset och bara njuta av allt det vackra naturen har att bjuda på just nu. Det är som allra vackrast på träd och buskar just nu. Och syrenerna ska vi bara inte prata om - det går bara inte att låta bli att stoppa näsan i varenda blomklase! De doftar ju heeelt underbart!


1 kommentar:

  1. Jag har inte planterat en blomma än och det är snart midsommar! Men det känns som att våren aldrig kom...

    SvaraRadera