onsdag 23 december 2015

God Jul!

5 kommentarer:

  1. Tittar förbi och Önskar dig fina Agneta en alldeles underbar JUL
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Vaknade alldeles för tidigt idag så jag hinner med en bloggrunda innan det är dags att köra till jobb! GOD JUL ♥

    SvaraRadera
  3. God fortsättning!
    Hoppas julafton var bra och att denna dagen är lugn och fin, bästa dagen på året.

    Du, gör ett bokomslag som inte har för mycket färger och mönster, jag är så trött på sådana, så jag nästan inte köper böckerna för att dom ser för jobbiga ut. Tänk nåt svalt, lugnt.....fast det är jag det, alla tycker tack och lov olika!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Julafton var fin, juldagen avslappnad och jätteskön, idag har jag varit på rea så nu behöver jag dubbel dos julefrid.

      Omslag är en hel vetenskap! Det finns en massa oskrivna regler och måsten … det omslag jag föredrar passar inte min typ av bok. Tyvärr.
      (Jag var inne på din linje, stilren och sober. Men de idéerna gick fetbort av experterna)

      Radera