torsdag 10 december 2015

Trevlig nobeldag på er!

Här öser regnet ner, från sidan … Inget ovanligt när man bor nära Göteborg. (Jag vill flytta till Stockholm. Även om det händer att det blåser och regnar även där.)

Idag SKA jag få iväg bilderna till förläggaren. (Det tar emot och jag har kommit på varför. Jag gillar inte att se mig själv på bild.)

Det är vecka 50 nu och enligt tidsplan… (Jag vet inte hur mycket jag får lov att berätta?!) Men det borde hända lite grejer nu snart.

Under tiden passar jag på att läsa. Ska ägna tvättstugan lite uppmärksamhet också. Och så ska jag ta hand om hundvalpen jag är dagmatte åt ibland. Söta lilla Svea!


1 kommentar:

  1. Jag skickade iväg en liten nobeluppklädd flcka till skolan som ska gå på nobelmiddag idag, en annan får gå runt och städa och pula hemma istället :) och det regnar även i Örebro.

    Men spännande med fotografierna. Jag väntar också på fotografier men inte lika coolt som för dig då de är förlagsförknippade. Jag har gått själv till egen fotograf.

    SvaraRadera