torsdag 10 mars 2016

Idag ska jag vara social


Ska in till stan idag och äta lunch med en fd kollega. Det ska bli väldigt trevligt! Helst eftersom jag är ledig och inte har någon tid att passa. Hatar att ha tid att passa. (Är heller ingen lunch-människa - det är för stressigt för mig. Vill sitta och umgås och prata läääänge.)

När jag ändå är i stan ska jag passa på att uträtta ett par ärenden, men sedan ska jag nog skynda mig hem. Solen skiner och har jag tur är det skönt i växthuset, och då kan jag stå där och plantera om några växter.

En rosenpelargon ska få ny jord och större kruka, och några av de senaste tomatplantorna ska planteras om.

Kanske sår jag melonkärnor och en ny omgång tomater idag också. Ska testa småtomater i år. Om jag hinner, orkar och har lust, vill säga.

I morgon blir det heldag på reklambyrån, något jag ser fram emot. Trivs så fantastiskt bra där. Sedan är det helg! Och på måndag är det ny dag i rättegången, ser fram emot även den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar