måndag 28 mars 2016

Och skrivandet?


Här skrivs inte för tillfället. Varför vet jag inte, men jag antar att det var påsken som kom. På påskafton var min bror och hans familj här och åt lunch. Mysigt och trevligt!

Igår blev det träning ... dagen startade med några yogapass som jag hittade på youtube (där finns verkligen allt, men det känner säkert alla redan till!) Sedan körde jag lite rehabträning för axlar och armbågar. Efter det gav jag mig ut och sprang 7,5 km.

Resten av dagen tillbringade jag i soffan. Nästan helt död.

Idag kommer svärfar och hans fru på besök. Det blir tidig middag eller sen lunch ... Förhoppningsvis hinner jag med att rensa lite ogräs innan, om solen får lov att stanna. Är vädret trist fortsätter jag städa i arbetsrummet. Jag har röjt vägen fram till skrivbordet nu! Man ser mer av golvet än man gjort på länge.


1 kommentar:

  1. Vilken energi! Här är vädret sånt att man blir trött av att bara titta ut.
    kram

    SvaraRadera