söndag 21 augusti 2016

Imorgon börjar vardagen igen

Det ska bli skönt att få huset för sig själv igen. Få tänka själv, i lugn och ro. Och det ska bli skönt att få lite rutiner och ordning på saker och ting igen.

Förhoppningsvis få lite ordning på saker och ting.

Skrivlusten börjar infinna sig så smått och det är skönt. Den har nämligen lyst ordentligt med sin frånvaro den här sommaren. (Jag har till och med funderat på om jag verkligen vill skriva något mer.)

Igår var jag på väldigt trevlig 50-årsfest, men tyvärr hade jag huvudvärk som bara blev värre för varje timme. När jag kom hem och la mig strax efter 02:30 hade jag så ont att jag mådde illa. Som tur var somnade jag direkt och sov bra och när jag vaknade mådde jag bra.

Men inget ont som inte har något gott med sig. Idag mår jag prima!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar