fredag 23 september 2016

Bokmässan dag 2

Det här är bland det roligaste jag varit med om! Det kommer bli tomt när det är över. Väldigt skönt också förstås. Men tomt.

Ikväll har det varit kul mingel i Hois monter med massor av författare från olika förlag. (Kändisspotting de luxe!) Bla Viveca Sten som jag var millisekunder ifrån att säga "jag känner igen dig, har vi träffats?" när jag såg hennes namnskylt, och höll tyst. 

Lars Wilderäng pratade jag med och han är väldigt trevlig och en duktig författare (men jag vågade faktiskt inte läsa klart hans Stjärnklart - den var för läskig), och Birgitta Bergin köpte min bok! Även hon väldigt trevlig. Inte bara för att hon köpte en bok. :)

Fick även prata med Ann Ljungberg (som lektörsläst många utgivna romaner), som var den höll i den skrivarkurs jag gick där idén till min debutroman föddes.

Plus en massa andra som jag inte kan namnen på. Och de namn jag kan minns jag inte nu ... Är så trött. Så ofantligt trött! Och imorgon ska jag signera redan klockan 10. 





Försökte göra Jessica Gedin uppmärksam på att jag finns, men hon hade fokus på sina gäster.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar