lördag 24 september 2016

Bokmässan dag 3

I morse var jag riktigt trött, men det räckte med att komma in på mässan för att få ny energi. För att inte tala om den positiva energi som är i Hois monter, bland mina förlagskollegor. De är verkligen jättetrevliga. 

Lördagen är allmänhetens stora dag och det är mycket folk precis överallt. 


Min gulliga förläggare Carola tog med mig på lunch med betydligt bättre mat än i de små restaurangen. Det behövdes ordentlig lunch. Att slarva med maten är inte att rekommendera! Dessutom skönt att sitta ner och äta i lugn och ro, och prata.


Otroligt energifyllda Stellan Nordahl och jag pop-up-signerade ihop vid tillfälle. (Hans härliga energi smittar!) 

Tre andra trevliga kollegor: Håkan Lindgren, Elin Eldestrand och Nasser Naje Lazem.


Nu är jag hemma lite snabbt och ska ladda om för förlagsmiddag lite senare ikväll. Den ser jag fram emot mycket. Och i morgon är det sista dagen.

Det ska bli skönt när det är över, men jag kommer känna stor saknad ... Det här är bland det roligaste jag varit med om!


1 kommentar:

  1. Är riktigt glad för din skull ( fast jag inte känner dig på riktigt)att du får vara med om det där. Hoppas du fått mersmak och att nästa bok nästan skriver sig självt;) kram Mia ( som har författardrömmar )

    SvaraRadera