onsdag 21 september 2016

Hur jag peppar inför Bokmässan

Kulturkollo vill veta hur andra peppar inför Bokmässan och jag delar gärna med mig!

Just nu tvättar jag en omgång kläder, och jag har bestämt skor och handväska.

Har dock en del kvar: outfits ska bestämmas, nagellack ska väljas, listor på montrar och personer jag ska söka upp/träffa ska skrivas.

Jag har massor kvar att göra, men hey - onsdagen är lång!

Eftersom jag debuterar (både som författare och som besökare i egenskap av författare) på bokmässan är allt nytt.

Det enda jag har erfarenhet av är hur det känns att gå på mässan och längta och tråna och känna lite avundsjuka och hoppas att själv får stå där med ett utställarkort runt halsen.

Jag försöker att inte övertagga, och så har jag bestämt mig för att ha roligt!


2 kommentarer: